God morgon!

God morgon på er! Idag trodde jag att jag skulle få iaf nån timmes sovmorgon eftersom Theo somnade efter klockan 22 igår kväll, men tji fick jag då han kom in till mig glad i hågen klockan 8 ^^ Trött som ett as var jag men det var bara att kliva upp och nu sitter mitt älskade hjärta och tittar på nya favoritfilmen "Trassel" :) Tänkte krypa ner i soffan och mysa med honom nu då Trassel även är en av mina favoritfilmer ;) Så att han vill se den flera gånger om dagen gör inte mig ett dugg ^^

Har era barn någon speciellt favorit film som dom vill se om och om igen? Innan Trassel så var det Bilar han ville se hela tiden och det ska bli intressant och se vilken nästa film blir ;)

Nej soffan nu och sen frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0