God morgon

God morgon på er! :) Sovit gott i natt? Det har däremot inte jag :/ Karln tyckte att det var helt okej att sova på mig så det blev inte allt för många timmars sömn för mig, menmen ;P Vaknade 7:30 och klev då upp, gick in till Theo för att kolla om han var vaken vilket han inte var så var tvungen att väcka honom ;) Sen så fick han äta frukost inne i vardagsrummet idag framför DisneyJunior :) Det är inte ofta han får göra det, men i morse så var han så trött och orkade knappt gå in till köket så då fick han äta där :) Efter frukosten så hoppade vi i kläderna och åkte till dagis och idag var det inte roligt att lämna honom! Han blev jätte ledsen och sen så var det ingen ordinarie fröken ute heller då dom var inne för att skola in dom nya barnen och Theo tycker inte så speciellt mycket om vikarien eller vad hon nu är så han blev jätte ledsen när vi skulle gå :( Det gjorde jätte ont i mammahjärtat att gå därifrån när jag hörde hur han ropade efter mig :( Men jag måste ju gå för annars så blir det bara värre och jag vet att det går över på en gång, men det gör inte mindre ont för det.

Nu vid lunch så kommer Linda hit :) Hon är själv hela dagen så då ville hon komma hit och umgås med mig och så ska hon följa med till dagis och hämta Theo sen också :) Skönt med lite sällskap när man annars är själv då karln ska ut och arbetsträna. Annars så blir nog dagen väldigt lugn skulle jag tro.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag har det gjort och innan latmasken kommer ringlandes ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0