God morgon!

God morgon på er! Idag sov jag ut och here jäklar vad skönt det var! Vaknade klockan 11:00 prick ;P men skönt var det iaf och karln han sover än. Sitter just nu i min "onepiece" och bara myser. Hade den på mig precis hela dagen igår också och även när vi åkte hem till Katrin och hennes karl på kvällen ;P Men det är såhär att jag har ett jäkla stort skavsår i ljumsken som jag fått efter att jag och min älskade syster börjat promenera så mycket som vi gör ;P Och vi ska inte tala om dom två blåsor jag har på mina hälar som täcker precis hela hälen xP Men det är sånt man får ta för att försöka gå ner några kilon, det ger väl med sig med tiden hoppas jag.

Tja annars idag så får vi hem våra älsklingar idag och jag måste då säga att det har varit ruskigt tomt utan dom två små vilddjuren hemma! Men på samma gång har det varit rätt så skönt att få lite andrum och ladda batterierna :) Det är bra för både föräldrar och barn att få vara ifrån varandra nån dag och det här har betytt väldigt mycket för mig och min karl att pappa och hans sambo kunde ta båda två! Vi har fått rå om varandra och bara varit med varandra vilket vi verkligen behövde! ♥

När vi hämtar våra små hjärtan så ska vi även bli bjudna på mat hos pappa idag ♥ Vi har ju verkligen underbara människor runt oss nu som både tar våra små älsklingar en hel helg (!) och sen även bjuder hela familjen på mat ♥
Annars så blir dagen väldigt lugn även idag då vi ska ladda för en ny dagis vecka ;)


Kommentarer
Postat av: N*

Undrar ja.. om du fick min sista kommentar? hum,blev osäker nu på om det vart nå fel pga att jag skrev från telefon?.. inte alltid det funkar som det ska har jag märkt.. så skriver typ samma igen:P



Ja visst var Musse söt när han var liten:D Ja det är de beroendet jag försöker lägga ner.. så humöret pendlar nå otroligt! Ja nu var det länge sedan vi träffades igen, jag tycker ni kan komma hit nu! Jag har ju boende och allting åt er ju ;) <3

2012-01-15 @ 23:37:44
URL: http://nancykarlsson.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2012-01-16 @ 08:50:30
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0