God kväll!

God kväll på er! Hur har eran måndag varit? Min hade kunnat varit så mycket bättre. Theo hade rätt så hög feber i morse som efter att han sovit på förmiddagen bara ökade så pass att jag tillslut ringde 1177 för att fråga dom vad jag skulle göra. När jag ringde låg Theo's temp på 40,2 och så hög feber har han aldrig haft! Så orolig som jag var, ringde jag till 1177 för lite tips. Sambon ringde efter ca 2 timmar för att kolla hur det var med Theo och då kollade jag tempen igen och med alvedon i kroppen så hade tempen gått upp till 40,6 :O Sambon blev då ännu oroligare än vad jag var så han kom hem direkt och inte fören då ville Theo äta lite glass och även dricka lite juice. Innan ville han inte ha någonting utan han ville bara sova.

Nu har febern tack och lov vänt och vi har en mycket piggare kille här hemma. Han åt mat och så har han skrattat och lekt lite grann ♥ Så i morgon hoppas vi på att febern är helt borta! Han är fortfarande uppe då han sov så mycket under dagen så då får man vara uppe tills man blir trött :)

I morgon är det tisdag och Theo blir såklart hemma från dagis även då. Mamma skulle kanske titta förbi, men så mycket mer än det händer nog inte.


Min lilla älskling när hans högra armbåge hade hoppat ur led ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja jag kan tänka mig att det är ett smart knep. Vi tjatade ju om pottan då vägrade Colin tillslut men när vi gav upp slutade han med blöja utav sig själv. Snarlika knep. Stackars lilla killen, så hög feber har aldrig Colin haft som tur är.

2012-01-09 @ 21:24:16
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Det är toppen här :D

Haft en bra dag?

2012-01-09 @ 21:39:36
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: n*

exakt sån där filt fick jag i julklapp av jobbet;) samma färg till och med;) sjukt sköna är dom ju

2012-01-15 @ 23:39:57
URL: http://nancykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0