God kväll!

God kväll på er! Hur har eran dag varit? Min har varit sådär. Har mått jätte dåligt en sväng på eftermiddagen, men mår bättre nu och tack vare att jag och syster tog en promenad så fick jag rensa tankarna lite och nu känns det mycket bättre och jag kan nu inte göra annat än att hoppas. Men all ångest är inte borta men snart blir det sängen för min del så förhoppningsvis ger den med sig.

Tja idag har det inte hänt så mycket egentligen. Måste ringa ett viktigt samtal imorgon innan vi åker med Theo till dagis så man kanske kan få lite rätsida på det hela nu och slippa all ångest, iaf så är det de jag hoppas på.

Theo har varit lite smågnällig idag och nu för en stund sedan så vaknade han och bara skrek och grina :( Inte ett ord fick han fram, men nu ligger han igen och jag tror att han sover, mammas älskade lilla kille ♥

Imorgon så är det torsdag och då först på morgonen så ska jag som sagt ringa ett viktigt samtal och sen efter det blir det dagis med Theo och sen så tänkte jag ta med mig Kelly på en riktigt lång promenad imorgon medan han är på dagis och sen blir det bara till att ta det lugnt resten av eftermiddagen/kvällen. Känner inte för att göra nånting egentligen så vi får väl se. På fredag ska jag på ett viktigt möte och jag hoppas det går vägen.. Tror nog lite av min ångest beror på det mötet också.. Men som sagt vi får väl se hur det blir med det.

Nej sängen nu så jag orkar upp med hjärtat imorgon ♥

God natt!


Min älskling tidigare idag ♥


Kommentarer
Postat av: M*

Ja filten är verkligen underbar, men jag hade gärna velat ha den i en roligare färg, menmen:P haha



Ja.. alltid är det något.-. det är ju såklart likadant här att om vi hade haft pengarna så hade vi kommit för länge sedan, och flera gånger om! <3 saknar dig hjärtat

2012-01-18 @ 23:19:06
URL: http://nancykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0