Fredag 20 Januari 2012

God morgon på er! Hur är det idag? Med mig är det sådär. Är sjukt trött då jag inte kunde somna i natt. Kollade på klockan sista gången 04:12 och sen kom Theo och väckte mig strax innan klockan 7, så här är man en trött mamma idag.. Men det är bara att bita ihop och hoppas på att det ska gå endå :)

Theo är iaf nu på dagis och idag gick det också jättebra att lämna honom! SKÖNT! Själv sitter jag här nu och peppar mig själv till mötet som jag ska på om ca en timme.. Är lite smått nervös men det ska nog gå bra. Iaf så hoppas jag det.

Efter mötet så händer det inte så mycket. Har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta så troligtvis så blir det nog inte så mycket tid efter det innan vi ska hämta hem hjärtat igen :) Sen ikväll kommer Linda hit och då ska vi spela monopol och då hoppas jag på revanch ;P

Nej men vi får höras senare sötisar! :D


Min älskade lilla kille för några kvällar sedan ;)
Han var så trött så han somnade på golvet ♥


Kommentarer
Postat av: Fotograf Sandra



Tack så jättemycket för din omtanke ♥ Det värmer



Vad pysslar du med idag ?

Kram

2012-01-20 @ 13:21:21
URL: http://sandrasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0