Fredag 13 Januari 2012

God morgon på er! Hur mår ni? Själv mår man inte sådär jättebra just nu, men det blir väl bättre så småning om. Allt är lite upp och ner just nu och man bara går och väntar, men till slut så ska det nog bli bra av det här också.

Fredagen den 13 idag och jag hoppas för allt vad jag är värd att det inte är min otursdag idag! Känner att jag inte vill vara med om mer otur nu på flera år!
Theo ska idag sova hemma hos sin morfar för första gången och vi håller alla tummar och tår på att det kommer gå bra :) Kelly ska också vara där hemma idag då min låssasmamma ville låna henne och en dag utan både barn och hund säger man ju inte nej till när man annars hår både hund och barn jämt :) Skönt för dom två också att få lite miljöombyte :) Sen fungerade det bra första natten så ska iaf Theo stanna hos morfar endå till på söndag, Kelly vet jag inte om dom ville ha så länge, men det märks ju :)

I morse när vi vaknade här hemma så var Theo på strålande humör, fram till dess att jag sa att vi skulle byta blöjan och hoppa i lite kläder ;P Men efter en stund så fixade det sig och efter det så satte jag mig och ringde ett viktigt samtal, men fick sitta i telefonkö i nästan en timme innan jag kom fram så sambon fick åka med hjärtat till dagis själv. Men tror det blir jag som hämtar om sambon är och arbetstränar.

Just nu så sitter jag här och lyssnar på spotify, men snart tänkte jag ta en promenad med Kelly för att kolla om nosgrimman som vi köpte igår hjälper nånting eller inte. Kelly är en jäkel på att dra när man är ute och går och då drar hon inte bara när det kommer andra hundar, utan hon drar hela tiden! Men när sambon är ute och går med henne så drar hon knappt nånting ;) Men iaf så köpte vi en nosgrimma igår så vi hoppas på att den hjälper. Det är ju inge roligt och gå ut och gå med en hund som drar hela tiden och snart är hon så pass stor och väger så pass mycket att hon drar omkull mig och det har jag ingen lust med ;P Hon har dragit omkull mig en gång och den gången slog jag upp knäna i asfalten och kunde knappt gå på några dagar och det är inget jag helst vill vara med om igen. Så nu håller vi tummarna på den! Provade den hemma igår bara för att testa och hon var jätte duktig! Och när man är så duktig får man ett stor grisöra som var borta efter ca 30 minuter om ens det ;) Och förresten så blev vår lilla donna 7 månader den 11 januari också! Usch vad tiden går fort ;P


Vår älskade lilla Kelly när hon var 9 veckor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0