:)

Kikar in och säger god natt nu :) Theo är visserligen fortfarande vaken, men förhoppningsvis så somnar han snart så även jag får gå och sova. Ska bli riktigt skönt att få sova några timmar nu. Theo blir hemma från dagis imorgon då dom ringde tidigare idag och sa att han inte orkade med riktigt så då får han vara hemma med mig :) Min mamma skulle kika över en sväng imorgon på förmiddagen också och så tänkte jag att jag och Theo ska ut och busa i snön :) Han tycker det är roligt och jag tycker det är roligt så varför inte? Idag blev det en innedag då han kom hem från dagis och var hängig pga att han var trött och sen sov han på soffan innan middagen också så där av blev klockan för mycket för att gå ut, men imorn så!

Annars så händer det inte så speciellt mycket..
Men vi höres imorn gott folk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0