Så var Theo hemma igen och mitt hjärta är helt ♥ Men det hade gått bra i morse iaf, men ska prata med dom ordinarie pedagogerna om att jag helst inte vill lämna Theo till henne då han varje gång vi lämnar honom till henne bryter ihop totalt! Och det känns inte bra att lämna honom till någon han uppenbarligen inte tycker om.. Men nu sitter han framför tvn och myser lite och snart kommer nog Linda också. Hon fick lite förhinder så hon skulle komma lite senare istället :) Karln är ute och arbetstränar nu han också och kommer inte hem fören om ca 3 timmar om inte mer. Så just nu är det bara jag, Theo och Kelly hemma ♥


Mina söta små älsklingar ♥


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

ja men eller hur! bara för att man har egna intressen betyder det inte att man älskar sina barn mindre :)



vad jobbigt att han inte trivs med henne!

2012-01-17 @ 16:36:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

önskar dig en trevlig dag!:D KRAM

2012-01-18 @ 11:56:45
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0