Dagen

Idag kom Linda och Kevin hit igen och pojkarna lekte och hade roligt :) Tittade på film gjorde vi också, en riktigt trevlig dag med andra ord och imorgon skulle vi eventuellt ses igen :) Pojkarna leker så bra tillsammans och det är så roligt och se!

Efter all lek så slog vi följe till pizzerian då det blev sådan mat idag :) Varken jag eller sambon hade någon ork i kroppen till att ställa oss vid spisen och ibland får man fuska även om det är vardag! Det händer ju inte allt för ofta så ibland får man.

Nu snart är det läggdags för hjärtat och vi får väl se om han somnar när han ska eller inte.. Vi klev inte upp allt för tidigt idag då jag inte vaknar av alarmet längre! :O Måste verkligen försöka kliva upp tidigt imorgon och hela helgen så det inte blir allt för fel på måndag då det är dags för dagis igen! Får lägga mobilen en bit ifrån sängen så jag måste kliva upp ur sängen för att kunna stänga av den och det brukar funka så ska prova med det!
Annars så blir det bara en lugn kväll för mig och sambon :)


Jag idag


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jag kör efter ett schema jag hittat i en tidning. Det är toppen och går snabbt. Ska skriva det i ett inlägg sen så kan du få se. Hoppas ni får en trevlig helg!

2012-01-05 @ 20:56:31
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0