Trött och slut..

Ja det kan man ju lugnt påstå att man är.. Helt slut i huvudet och det beror dels på att jag aldrig sover riktigt bra på nätterna. Jag sover MAX 3 timmar varje natt, sen vaknar jag 2-3 gånger i timmen resten av natten så man är lagomt mör när hjärtat vaknar och kommer in och vill att man ska kliva upp ;) Men jag har fått sömntabletter utskrivna så ska väl egentligen gå och hämta ut dom, men jag är lite rädd för att använda dom då jag är livrädd att jag ska bli beroende av dom och det vill jag verkligen inte! Men vi får väl se.. Måste iaf upp till apoteket och hämta ut alla mina diabetesgrejer som karln var in med förra veckan så dom kunde beställa hem..

Tja annars idag så händer det inte så mycket vad jag vet nu iaf.. Theo är på dagis och karln är just nu hemma hos sin syster för nån försäkringsgubbe skulle komma och gå igenom allt och alla försäkringar som svärfar hade.. Sen ska han skjutsa ner mig på stan då jag har lite ärenden att uträtta där idag och efter det ska vi hämta hem Theo och sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen :) Imorgon ska karln ner till V-ås och köpa ny säng och sängram och sen om det blir imorn eller på söndag får vi se, men ett till flyttlass ska gå och jag tror det blir det sista.. Sen är det bara en massa små saker kvar tror jag och det kan man ta när man har tid och lust då man inte behöver ha bil till de egentligen.. Menmen som sagt vi får se..

Katrin skulle eventuellt komma nån dag i helgen också och jag tror det blir imorn om hon kommer. Blir väl lite melodifestivalen.. Sen blir det nog lite monopolspel också skulle jag tro som alltid :) Sen måste jag säga till henne att ta med sig tredje boken i serien "Grottbjörnens Folk". Jag lånade "Hästarnas Dal" av henne här för ett tag sedan och nu har jag snart läst ut den och då måste jag ju fortsätta läsa, jag kan ju inte bara sluta ;P Så Katrin om du läser detta och ser så får du gärna komma ihåg den om jag inte kommer ihåg att påminna dig också ;)

Nej nu ska jag kolla så alla papper och allt vad det är är i sin ordning så det är klart tills jag ska ner på stan..

Hoppas ni får en härlig fredag hörrni!!



Kommentarer
Postat av: Katrin

japp jag komemr o kikar melodifestival hos dej tänkte jag =) ska verkligen försöka komma ihåg boken med =) kramar

2012-02-24 @ 16:45:56
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Em

Hoppas allt ordnar sig till det bästa för er, ni har haft en tuff tid!!

Ska ni flytta till Västerås? Fått jobb där eller?

2012-02-24 @ 20:54:45
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Em: Nej vi ska inte flytta till Västerås, men karln ska dit och köpa ny säng :)



Tack! Ja vi har varit med om en hel del :/

2012-02-25 @ 09:35:22
URL: http://anglamammanelin.blogg.se/
Postat av: Em

OK, jag antog att det var flytt på gång eftersom du skrev att det var sista flyttlasset eller nåt.

Hoppas ni får en bra helg!!

2012-02-25 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0