Torsdag 9 Februari 2012

Hejhej på er! Torsdag idag och Theo är på dagis. Gick rätt så bra att lämna honom idag :) Och min busunge kan ju verkligen få en att skratta! I natt vid 04-tiden kom han in till mig och sa att det var morgon och att vi skulle upp, men då svarade jag att klockan är mitt i natten så gå och lägg dig igen. Han gick och tyst blev det så då somnde jag om. Jag vaknade strax innan klockan 07 och då jag sätter mig upp i sängen så ser jag snuttungen ligga i Kellys korg och sova ;P Haha! Så då har han sovit där resterande delen av natten x) När han sedan vaknade så frågade jag honom om det var skönt och sova i Kellys korg och fick då till svar att det var det ;) Busungen min ♥

Igår så var Theo ledig från dagis då jag, Theo och Theo's moster Emma åkte till Leklandet Delfinen och lekte hela förmiddagen! Theo tyckte det var jätte roligt och likaså vi ;) Och skönt var det också att det knappt var några fler där! Tror det var 5-7 barn som mest igår när vi var där så alldeles lagom var det! Theo tycker det var jätte roligt och lekte hur mycket som helst! Trodde han skulle däcka i vagnen när vi skulle åka hem, men icke det gjorde han inte :)

Sen när vi kom hem så hände det inte så mycket mer.. Var bara hemma och tog det lugnt..

Idag får vi se vad vi hittar på när Theo kommer hem.. Det är ruskigt kallt ute så tror iaf vi är inne då Theo inte vill vara ute när det är kallt.. Menmen vi får se som sagt.. Kanske drar med mig honom ner till pulkabacken och åker lite pulka :)


Theo och Emma är ute och cyklar :D


Och dom klättrar och har sig :D


Och såhär sov sötnosen i morse när jag vakna ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0