Tisdag 28 Februari 2012

Hejhej på er! Tisdag idag och nu på morgonen så var jag till min diabetessköterska och det kunde ju inte se bättre ut än vad det gör just nu! Mitt HbA1c har gått ner till 55 (!) + att jag har gått ner i vikt! :D Så jäkla underbart så det finns inte! Och här har vi även orsaken till varför jag har tuppat av i sömnen till och från också, men förhoppningsvis så ändras det nu då vi sänkte mina basala doser.. Vi pratade lite om annat också och nu kan jag inte mer än hoppas att det verkligen är så! Lyckan skulle bli total om det var så så jag håller mina tummar och tår!

Förresten så idag är det 1 år sedan Theo började på dagis :O Herre jäklar, redan 1 år! :O Vart tog det här året vägen?!? Jäklar i min låda vad tiden har gått fort!! Snart är sommaren här och strax därefter så kommer snön igen ;)

Haha nej nu ska jag vika in tvätt och leta reda på två bananer som min son var så rolig i morse och gömde ;P Har letat överallt men hittar dom inte och han har inte ätit upp dom då han inte kan ta bort skalet själv än ;P Så jag måste leta igenom överallt en gång till ^^


Theo för precis 1 år sedan :)
Första dagen på dagis


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Håller tummen lite extra hårt för att det ska vara rätt förklaring och att det bli bra nu :D

2012-02-29 @ 17:18:37
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Katrin

klart du ska sno bilderna! plocka på bara =)

2012-02-29 @ 19:42:40
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Nu är vinnaren av Änglagoodiebagen dragen, kika in och se om det var du :)

2012-03-01 @ 23:59:26
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0