Tisdag 21 Februari 2012

Hejhej på er! Tisdag idag och Theo är på dagis :) Efter att vi lämnade honom så åkte vi ut till Hille till våra älskade flickor och tände ljus ♥ Tände även ljus för svärfar i minneslundet. Efter det så åkte vi in till stan och fixade lite ärenden som vi hade som vi inte kunde skjuta på längre, men när vi är påväg hem så kom jag på att vi glömt ett ärende, men det får vi ta någon annan dag istället..

Karln är just nu hemma hos sin syster och går igenom begravningen och lite sånt. K är med honom och jag och S har det roligt här hemma ;) Bäddat rent i Theo's säng har jag gjort och funderar nu på om jag kanske ska starta en tvättmaskin så jag har nånting och göra? Skulle även behöva dansa lite med snabeldraken också.. Sen vid 13:30 har jag läkartid och den får jag inte glömma! :)

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: N*

vem är s?;) och hur gick det hos läkaren :)?

2012-02-22 @ 10:27:39
URL: http://nancykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0