Söndag 5 Februari 2012

Hejhej på er! Just nu så är jag och karln barnledig då Theo är med sin mormor på kalas hos sin tremänning som fyller 1 på tisdg.. Jag och karln har båda ångest och mår inge vidare idag så vi kände inte alls för att följa med. Sen så fyller även min ena syster år idag också så grattis. I morgon så fyller mitt älskade hjärta år också ♥ Men eftersom att det i stort sett inte är någon som kommer och grattar honom när han fyller så vill inte han ha nå "kalas" för sig säger han.. Lite tråkigt kan jag tycka att ingen kan engagera sig i honom när han fyller när han ska göra det för alla andra :/ Menmen dagen kommer förhoppningsvis bli bra iaf då vi ska på kalas och fira vår vän Linda som fyller år på tisdag :) Sambon skulle få en födelsedagspresent sa hon om han ville komma när han själv fyller år så vi får väl se om hon kommer ihåg det eller inte ;)

Men ja annars så har det inte hänt så mycket här hemma.. Svärmor kom och skjutsade oss till Willys en snabbis nu så vi fick handla hem lite hundmat och den maten tyckte Kelly om vilket var skönt! Hon är jäkligt kräsen när det kommer till maten och det är inte varje dag hon äter så nu ska vi prova med nå annat foder och nu när vi kom hem så fick hon några deciliter som hon åt upp på en gång så förhoppningsvis så tycker hon om det :)

Nu ska jag spela lite WoW hade jag tänkt.. Theo är ju inte hemma så då kan jag passa på ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0