Onsdag 1 Februari 2012

Hejhej på er! Dagen har varit bra hittills trots lite sömn ;) Linda kom hit och umgicks lite grann och så tittade vi på "Trassl" ;) den enda film som duger just nu här hemma ^^ Pratade lite skit och hade allmänt trevligt som vanligt. Bestämde även att vi nån kväll nu i helgen ska ha spelkväll med monopol igen då det nu var ett tag sen! :) Men vet inte om det blir fredag eller lördag, men nån av dagarna iaf..

Fick ett väldigt trevilgt mejl här om dagen om att jag hade vunnit en tävling och nu väntar jag hoppfullt att paketet ska komma hem till mig snart! ;D

Nej fixa tvätten nu och sen är det dags att börja med maten också..

Ha en fortsatt bra onsdag!


Min fina älskling ♥ Saknaden är stor!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu ligger vinnaren av en personlig almanacka uppe, kika in för att se om just du vann :D

2012-02-01 @ 20:07:18
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0