Lördag 25 Februari 2012

God förmiddag! Lördag idag och idag har vi lite att stå i som sagt. Men det blev inte av att karln åkte ner till V-ås då han fick tag på en billigare och snyggare sängram här i stan så då tog han den istället :)

Vid 14-tiden så är det dags för ännu ett kalas. Blozzom och Marcus har fyllt år så vi ska väl ner och gratta dom lite hade vi tänkt :) Sen ikväll kommer Katrin hit och då blir det Melodifestivalen och jag hoppas även att hon kommer ihåg att ta med sig boken ;) Haha men det märker vi ^^

Nej nu ska jag byta en blöja känner jag på lukten och sen är det nog dags och hoppa i lite kläder också kanske?

Aja ha en bra dag hörrni! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej Elin ! Det var längesen nu ... jag har inte facebook så vi har inte hörts på länge.. läste din blogg nu, och jag beklagar VERKLIGEN det som hänt er nu.... Man brukar säga att det är i motvind draken lyfter<3 Ser att ni ska flytta ! Trevligt .. Vart då? du kanske kan skriva ditt nummer till mig så kan vi höras av på telefon och ses nån dag? Stooor kram

2012-02-25 @ 12:34:25
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar; hehe tack så mycket

2012-02-25 @ 15:07:21
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Dellz - Två liv, en blogg ♥

Hoppas du får en awesome dag! :)

2012-02-26 @ 15:42:15
URL: http://bezzieochdellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0