Lördag 11 Februari 2012

God morgon på er! Har ni sovit gott i natt? Jag gjorde det ena halvan av natten, men sen vaknade jag upp i panik och kunde inte somna om :/ Men får hoppas på att dagen blir "lätt" iaf!

Gårdagen var hur bra som helst! Vi packade en massa och åkte iväg med och nu är det inte mycket kvar alls vilket känns riktigt bra! Hämtade Theo på dagis och gick över med honom till mamma så vi kunde fortsätta och sen när vi var klara så gick jag över till mamma för att hämta hem mitt älskade hjärta som då satt och åt ;) Min kusin och hennes familj kom också upp och efter nån timme gick jag och Theo hem så att han kunde varva ner lite för att sova :) Och nattningen gick hur bra som helst! Han klev inte upp en enda gång utan låg snällt kvar i sängen till det att han somna ;) ♥

Efter att han somnat så kom mamma över och hon hade med sig räkmackor till oss och en jätte stor godispåse! ;D ♥ Vi satt och snacka en massa som vanligt medan vi åt räkmackorna och sen när hon gick hem så blev det sängen för mig då jag var helt slut efter allt bärande ^^

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på.. Får se om vi går ut nånting eller om vi blir hemma. Nästa lördag så ska vi ner till stan för att vara "Modell för en dag" och det ska bli riktigt roligt :)

Nej sparka upp karln ur sängen nu och äta frukost kanske?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0