Jobbig natt

Ja natten har varit rätt så jobbig, blev inte många minuters sömn.. Theo kom in till mig 00:30 och sa att han hade ont, men vart han hade ont kunde han inte tala om eller visa. Men skållhet var han så han fick komma och lägga sig hos mig och försöka sova, men det blev inte många minuters sömn då jag låg och var orolig till tusen (varför vet jag inte riktigt). Sen ville Theo att jag skulle killa honom på ryggen hela natten också vilket jag glädjeligen gjorde för min älskade lilla kille ♥ När klockan var 06:30 väckte vi pappan i huset så fick han hämta termometern så vi kunde kolla om Theo's feber hade gått ner eller inte och det hade den gjort men han var fortfarande riktigt skållhet så han fick lite alvedon och sen gick killarna upp så jag fick sova en stund vilket var skönt! Så nu är man iaf lite piggare, dock har jag huvudvärk men den försvinner förhoppningsvis :)

Ja onsdag idag och Theo är hemma från dagis och vi får se om han ens kommer gå nånting resten av veckan.. Beror helt och hållet på honom. Linda kommer komma hit lite senare hon också :) Hon hade ingen lust att sitta hemma själv och ha tråkigt så då sa jag åt henne att hon kunde komma hit och umgås istället och det tyckte hon var en bra idé :) Annars så händer det inte så mycket idag..


Jag saknar min bebis Kiske ♥


Kommentarer
Postat av: therese

Hihi vad kul att höra! :)

Jag kände att jag inte orkade hålla på mera, blev för stressigt med allt :/

2012-02-01 @ 11:55:53
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0