Grattis hjärtat ♥

Grattis mitt älskade hjärta på din dag! ♥

Ja idag fyller min älskade karl år :) Men det blir inget firande här hemma för honom då i stort sett ingen bryr sig.. Men sovmorgon får han idag iaf! :)

Gårdagen var hur skönt som helst. Vi var barnlediga hela eftermiddagen och efter klockan 18:00 gick vi över till mamma för att hämta hem vårat älskade lilla hjärta igen :) När vi kom hem mös vi ner oss i soffan framför "Trassel" och sen sov han vid 20-tiden cirkus.. Men han sov bara ca 2 timmar innan han vaknade och var jätte ledsen :/ Men han fick vara uppe en timme ungefär och sen ville han sova men sov då bara 20 minuter innan han vaknade och var jätte ledsen igen.. Han måste ha drömt en mardröm eller nått.. Men efter den sista gången så vaknade han inte en enda gång och kom in och väckte mig klockan 08:00 :)

Idag har dagis planeringsdag så idag är Theo hemma :) Men imorgn ska han gå och då ska vi även prata med dagis! Får inte glömmas bort!! Sen på onsdag ska han vara ledig då vi ska med moster till leklandet :) Vi har inte varit där än, men nu ville moster att vi skulle åka dit så då gör vi det :) Annars så händer det inte så jätte mycket denna vecka vad jag vet nu iaf.. Eller ja en sak till händer men det är inget jag tänker berätta om nu utan det kan jag berätta senare.. Måste även försöka komma igång med att rensa ur källarförrådet den här veckan..

Nej nu låter det som om att födelsedagsbarnet har vaknat så nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: N*

Och nu blir jag nyfiken, vad är det som händer denna vecka som du inte vill skriva nu ;p?

2012-02-06 @ 10:25:02
URL: http://nancykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0