God morgon lördag!

Jo men om den är så god vet jag inte.. Theo kom in och väckte mig vid 04:30 i morse och berättade så glatt att nu är det morgon och då ska man vakna -.- Lite små drygt då jag inte sovit många timmar alls i natt, men det var bara att stiga upp och så startade jag filmen "Trassel" som vi låg och mös till i soffan, men jag mer halvsov än tittade ;)

Nu är iaf hela familjen uppe så nu blir det frukost och sen får vi se vad som händer mer idag.. Katrin kommer förhoppningsvis ikväll iaf, men vad vi ska hitta på fram tilldess får vi se..

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hoppas allt är bra med dig!



Var gärna med och tävla om en varm och skön egendesignad mössa på min blogg!



Ha en bra dag!

2012-02-04 @ 12:31:50
URL: http://karronilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0