Fredag 3 Februari 2012

God morgon! Idag var det meningen att jag skulle få sovmorgon, men det är ju tur att jag har den karl jag har och som känner mig så pass väl att han vet när nånting inte står rätt till. Han kom in och väckte mig och sa åt mig att komma upp och äta frukost då han märkte att nånting inte var som det skulle och rätt hade han! Efter att jag ätit lite gröt kollade jag mitt blodsocker och det visade 2,9 vilket är farligt lågt för att vara jag! Det är precis på gränsen till att jag ska tuppa av när det är så lågt så tack hjärtat! ♥

Men ja idag är det fredag och idag är det också en rätt så tung dag då det idag är 6 år sedan min älskade moster dog ♥ Imorgon är det hennes födelsedag så det är lite tungt för mig här hemma just nu..
Annars så tänkte hela familjen här hemma ta en promenad till Dollar fram och tillbaka :) Sen får vi se vad vi hittar på mer idag..

Igår blev det ingen promenad med syster då det snöade så pass mycket att man knappt såg nånting och då blir det bara jobbigt att gå, så vi skjöt på promenaden till en annan dag istället :) På förmiddagen igår så gick jag och Theo hem till mamma där vi bakade bullar som blev helt gudomliga! :D Var där till klockan 15:30 cirkus då vi gick hem. Men trevligt var det iaf..

Nej nu ska jag inte sitta här och lata mig mer utan ta tag i hushållssysslorna ;)

Ha en underbar fredag hörrni!


Kommentarer
Postat av: N*

Ja gör det! Det hoppas jag med :)

2012-02-03 @ 10:34:20
URL: http://nancykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0