Fredag 17 Februari 2012

Så var det fredag igen och vad jag och Theo ska hitta på under dagen har jag ingen aning om.. Funderar på att gå över till mamma och tjata med mig henne ut kanske? Aja vi får se hur det blir med det..

Bloggen kommer eka ganska så tom nu då jag mår som en påse skit och får hela tiden mer skit på mig trots att jag inte har gjort ett jäkla dugg förutom att ha ställt upp och funnits där.. Är så jäkla trött på att få skit på mig hela tiden som jag inte ens förtjänar! Så nu tänker jag inte ställa upp mer och knappt finnas där då jag är så trött på att få all skit på mig! Jag har mina barn och det är för dom jag lever just nu, utan dom så hade jag inte funnits idag jag heller och det är för dom och enbart för dom jag tänker fortsätta leva!



Kommentarer
Postat av: N*

Vad är det för skit folk slänger på dig? :( vi pratar ju fan aldrig nu längre, men du kanske inte har den lusten nu för tiden <3

2012-02-17 @ 12:00:18
URL: http://nancykarlsson.blogg.se/
Postat av: N*

Fy vad tråkigt:( men jag tycker inte att hon ska vara den enda som ska få bestämma över det, Alex måste ju få bestämma också om sin "nya" familj, det ska ju inte bara handla om, om ni hade bra kontakt eller inte utan du ska få finnas där som ett stöd för din gube^^ tycker inte ni ska lyssna allt för mkt på henne... Hon ska inte kunna stänga dig ute... klart dom mår dåligt och så just nu, men det ska inte vara en ursäkt för ens beteende ändå. Stå på dig gumman! nej jag sitter nästan inget framför datorn, kollar bara på telefon ibland.. saknar dig<3

2012-02-17 @ 13:15:41
URL: http://nancykarlsson.blogg.se/
Postat av: Vem?

Du har en grymt fin blogg! Tänkte bara säga att jag har en tävling på bloggen där man kan vinna en säck full med grejer! :)

2012-02-17 @ 14:14:41
URL: http://tinanj.se
Postat av: Katrin

men gumms vem slänger skit? finns alltid vännen! kramar

2012-02-18 @ 00:16:04
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0