:D

Idag kom mitt paket hem, en vinst som jag vann i en tävling hos Therese :) Det jag vann var "Zumba fitnes"  så nu ska det skakas rumpa här hemma ;D *haha* Får väl se hur bra det går med en envis 2åring som inte låter mig anväda tvn så länge han är vaken då det bara får visas "Trassel" på den ;) Men det ska nog gå bra endå!

Tja annars så har det inte hänt så mycket här hemma. Katrin ringde och vi bestämde att hon eventuellt ska komma över hit imorgon och då ska vi kolla på Melodifestivalen :) Skönt med lite sällskap av min bästa vän då vi inte har setts på ett tag nu! Men hon har ju så mycket för sig nu för tiden så tiden finns inte alltid ;) Och på söndag så kommer syster hit och då ska vi skaka rumpa tillsammans ;P Haha!

Nej nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på den världsberömda filmen Trassel ;D

Kommentarer
Postat av: Em

Zumba är så härligt!! Jättebra träning:)

Hoppas du skämtar när du skriver att din 2-åring får bestämma över tv:n :o Barn måste lära sig vad nej betyder, annars kommer de få det svårt både i skolan och i arbetslivet. Hur hinner du på morgonen annars om din 2-åring bestämmer, det kan ju bli svårt att hinna till jobbet om du ska till dagis först eller så:)

2012-02-03 @ 20:44:35
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. vsg :D och tack så mycket!=)



Allt bra med dig?

följas bloglovin om vi inte redan följer varann? kram:)

2012-02-03 @ 20:53:16
URL: http://issas.nu
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Em: Haha nej han bestämmer absolut inte över tvn eller om någonting annat här hemma för den delen ;) Han tror dock att han gör det men nej det gör han inte ;)



Ja jag har hört att det ska vara roligt så tänkte ge det en chans :)

2012-02-03 @ 22:13:30
URL: http://anglamammanelin.blogg.se/
Postat av: therese

Hihi, tycker jag verkligen :D

2012-02-03 @ 22:39:32
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0