Torsdag 6 December 2012

God kväll! Här har det inte blivit skrivet nånting på några dagar, men det har inte hänt så mycket heller så ^^
 
Imorse vaknade jag 4.30 av egen maskin. Låg och försökte somna om men vid 05:00 gav jag upp och klev upp istället. Theo vaknade 05:15 också så idag är vi trötta! Känner att jag strax ska krypa ner i sängen och sova lite då jag är helt slut!
Men det har gått bra och jobbat iaf :) Och idag bakade jag pepparkakor med över 30 barn och det gick faktiskt väldigt bra måste jag säga! :) När jag slutat gick jag hem och hämta Theo's pulka och sen gick jag till bussen.. Hämtade honom och när vi sen kom hem ställde jag mig vid spisen och efter maten var både jag och Theo skit trötta ;P Men inte så konstigt med tanke på när vi vakna ^^ Men endå hade Theo lite svårt att somna :/
 
Imorgon är det äntligen fredag! Och jag och Theo ska umgås med mig älskade syster :D Hon kommer hit efter jobbet och då ska vi klä på oss och gå ut och åka en massa pulka och sånt :D Ska bli riktigt roligt! Sen så är det A's helg, men dom ska sova hos mig som vanligt ^^ ♥
 
Nej nu måste jag krypa ner under täcket innan jag somnar här! ;P
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: N*

Dags att uppdatera nu hurru;)

2012-12-13 @ 16:14:11
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0