Tisdag 4 December 2012

Hej på er! Denna morgon har varit väldigt stressig! Och bättre blev det inte när alla russintomtar var ute och körde 20 km i timmen på vägarna heller.. Men kom fram till sjukhuset till slut iaf och jag blev inte allt för sen..

På sjukhuset satte dom flygplan på mig, men innan dom hitta ett kärl som ville samarbeta blev jag stucken flera gånger så nu har jag ont!
Just nu sitter jag nere på stan och väntar på att mitt möte ska börja och efter det ska jag tillbaka till sjukhuset innan jag kan åka och jobba nån timme innan jag slutar.. Så det blir en kort dag på jobbet idag, men det kan bli så ibland :)

Sen idag får vi se vad som händer :)


Kommentarer
Postat av: N*

Hur gick det på lassarettet? Vad var det som inte såg bra ut som du skrev förrut? Jag vill sätta lösenord för att vem som helst inte ska kunna läsa vad jag skriver längre

Svar: Mina binjurar krånglade lite, men allt så bra ut idag :) Okej men då måste du ju lova att jag får lösen! ;)
Elin

2012-12-04 @ 12:09:50
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0