Hoppas att det funkar nu..

Har försökt blogga från appen flera gånger dom senaste dagarna, men ingenting har kommit upp -.- Så försöker en gång till ^^

Idag är det 27 december och snart om bara några dagar är detta år slut och jag hoppas att nästa år - 2013 kommer bli ett så mycket bättre år och att ingen i min närhet dör!! Känns som om att jag har fått tagit för mycket sånt detta år :/ Men nu ska vi försöka blicka framåt..

Var ner på stan idag och uträttade lite ärenden och sen gick vi runt och kolla lite på rean och handla upp presentkorten jag och Theo fick i julklapp :) Hittade lite grann, men ingenting på rean åt mig ^^

Snart ska jag och Theo hem till A och spendera natten där :) Känner att jag inte klarar av att vara själv nu när det bara är några dagar kvar till Mejas döds dag :,( Har sådan ångest så jag vet inte vad..

Men nä nu hörde han av sig så vi ska packa ihop oss här och gå hem dit..


Kommentarer
Postat av: N*

Fy vad tråkigt det är när blogg krånglar! Härligt att det gick att skriva nu iaf! Har väntat länge på ett inlägg;)

2012-12-27 @ 19:09:18
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0