Hej igen! ^^

Nu var det ett tag sedan jag skrev nånting här igen, men nu dom senaste dagarna har varit lite stressade då mitt älskade hjärta fyller 3år imorgon! :D :O Redan 3år! Och mycket kan han och mycket har han kvar att lära och jag är så stolt över min älskade kille :D Och han kommer bli mer än nöjd över sin födelsedag iaf det är ett som är säkert ;D Kommer jag ihåg kameran (vilket jag hoppas på!) så kommer det nog upp en bild eller två imorgon kväll eller på söndag :) Annars så kommer det garanterat upp nån på instagram och elin_hedlund heter jag där om ni vill följa mig där :)
 
Snart kommer mitt stora hjärta hit och då blir det mat och sen när Theo sover så ska vi försöka oss på att baka lite ^^ Men det blir bara vanliga muffins och sen chokladbollar :) Älskade syster fixar tårtan och brownie cheesecakes :D Så fika kommer det bli också ^^
 
På måndag är det julafton och vi ska fira den hemma hos världens bästa pappa/morfar :D Dagen kommer bli så mysig så hoppas jag och vi har till och med fixat tomte då Theo verkligen älskar tomten! :D Här om dagen när vi skulle till bvc och klev på bussen hade busschauffören klätt ut sig till tomte och Theo blev överlycklig :D Tänk att nått så litet kan göra ett barn så lycklig ♥
 
Nej nu ska jag hänga tvätten och sen börja med maten så den är klar tills när Alex kommer :) Sen blir det städning och badning för Theo's del :)
 
Ha det bra så länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: N*

Hoppas Theo fick en bra födelsedag och att ni får en trevlig julafton!:)

2012-12-23 @ 22:36:33
URL: http://nancykarlsson.blogg.se
Postat av: N*

Dåligt att man inte kan kolla instagram om man inte är med där själv. Eller är det jag som inte fattar bara?:p

2012-12-26 @ 14:16:55
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0