God natt!

Smyger in och säger god natt! :)

Dagen har varit väldigt givande, har varit hos min älskade pappa hela eftermiddagen och Theo gick hela vägen själv dragandes på pulkan! För den skulle han minsann dra helt själv, men han var så duktig <3

Sen följde pappa med oss hem en sväng innan han fortsatte hem till min farbror :) Jag nattade Theo och när han somnat började jag med julstöket, men kände att mitt blodsocker sjönk väldigt snabbt men fick tag på några vänner som kom och hjälpte mig och det var guld värt! Sen kom A hit och vi redde upp en hel del så nu känns det mycket bättre och jag hoppas att jag ska kunna sova i natt! Har inte blivit mycket sömn på senaste tiden :/ men hoppas på mer nu..

Sen i morgon så är det skyltsöndag och invigning av Gävlebocken! Så då ska jag och Theo ner på stan med pappa :D Sen i morgon kväll kommer A hit och ska sova här <3

Näe god natt med er!


Kommentarer
Postat av: N*

Vad vare ni var tvungna att reda upp? Såg också att du gick från engaged till, till ett förhållande bara eller nåt. Hur går det för er där borta? Puss på dig<3

2012-12-02 @ 12:28:31
URL: http://nancykarlsson.blogg.se
Postat av: Linnea

Vad roligt att du öppnat bloggen igen och skönt att reda ut saker och ting. Hoppas det blir till det bättre för dig :)

2012-12-02 @ 20:53:10
URL: http://Linnea.stjernstedt.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0