God morgon lördag!

God morgon på er! Eller god förmiddag heter det nu kanske? ;) Men här hemma har jag tuppat av i sömnen igen så jag vaknade sent :/ Men det är ju tur att jag har världens underbaraste lilla kille som inte hittar på en massa rackartyg när mamma tuppat av :) Jag hoppas att vi kommer på varför jag tuppar av snart! Det är inte roligt när det händer och jag är helt ensam med Theo :/ Det är ju han som blir lidande vilket inte alls är bra!
 
Menmen..
 
Alldeles strax ska jag och Theo hoppa i ytterkläderna och gå ner till källarn och hämta upp alla tomtar och sånt :) Theo tjatar om att han vill att alla tomtar ska komma så det ska fixas idag! :) Efter det så ska vi även ta fram Theo's pulka och gå upp till min pappa och hälsa på! :) Hans sambo fyllde ju år nu i veckan så vi tänkte gå upp och gratta henne lite och umgås :) Sen imorn så är det skyltsöndag nere på stan och då ska jag och Theo åka ner med pappa om vädret tillåter! Vilket jag hoppas för det skulle vara grymt roligt! :D
 
Annars så händer det inte så mycket.. Ikväll när Theo sover så ska jag fixa med allt julpynt hade jag tänkt :) Lättare att fixa med det när han sover för annars så ska han vara med och hjälpa till och det brukar inte bli så jätte bra ;) Men han ska få vara med och pynta i sitt rum iaf! :)
 
Nej dags och sätta lite fart nu så vi kommer igång nångång! ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du och A kan flytta ihop igen så du kan känna dig lite lugnare med att Theo har nån där om det händer och hoppas verkligen dom hittar felet så det går att göra nått åt det!

2012-12-02 @ 20:55:10
URL: http://Linnea.stjernstedt.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0