Fredag 14 December 2012

Hej på er! Fick en kommentar om att det var dags att skriva lite så ska väl försöka med det då ;)
 
Men det har inte hänt så mycket dom här dagarna jag inte skrivit nånting.. Arbetstränat har jag gjort och Theo har varit på förskolan alla dagar förutom idag då han var ledig och var med sin mormor hela dagen :) Han hade haft jätte roligt och somnade fort idag gjorde han också :) Jag ska snart också krypa ner i sängen och läsa lite.. Har snart läst ut boken som jag har hållt på med ett tag nu så känner att jag vill ha det gjort nu så jag kanske kan börja på nånting nytt ^^
 
Igår var det lucia och på Theo's förskola var det utomhus lucia :) Väldigt fint och mysigt var det om man tar bort alla minus grader som var ;) Men det gick iaf och Theo var så söt som pepparkaka! :D Ska försöka fixa bild på honom så ni får se :) Har nån i mobilen ^^ Sen när jag kom till jobbet så var det även lucia där och sen var det fullt ös medvetslös och lika idag ;) Det är väldigt tröttsamt och väldigt påfrestande för psyket att jobba nu denna månad då Mejas dödsdag närmar sig med stormsteg och så även hennes 4års dag! Och det gör att jag inte är lika motiverad att jobba länge, men jag försöker tro mig! Men det tar emot varje dag och jag vill inget annat än att bara lägga mig ner och gräva ner mig..
Men innan dom ledsna dagarna kommer så kommer det ju bli ett roligt födelsedags kalas här hemma iaf då min älskade lilla kille nu inte är så liten längre! Om 8 dagar fyller han hela 3år! :O :D På lördag den 22 december 12:49 fyller min älskade son 3år och det ska firas! ♥ Syster ska göra tårtan, vilket hon har gjort dom senaste åren nu och vad jag har hört så kommer han att få en helt fantastisk dag! Iaf så hoppas vi på det! :D
 
Imorgon är det dags för årets julbord. Svärmor bjuder så då kan man ju inte säga ner.. Ska till Göranssons Arena i Sandviken och Theo ska vara hos sin älskade morfar hela dagen + natten :) Innan Theo somnade nu ikväll så sa han att han måste somna fort så han får vakna nångång och åka till morfar ;) Så jag tror att han kommer få det hur bra som helst när han är där :D Klä julgranen skulle dom göra och sen blir det nog några vändor i pulkabacken om jag känner min far rätt ;)
 
Nej nu måste jag krypa ner i sängen så jag hinner läsa ur boken innan ögonen stängs ;)
God natt!
Theo pepparkaksgubbe Lucia 2011 ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0