Första Advent

Min första advent har varit hur bra som helst! Började dagen med att Theo kom in och ville mysa med mig på morgonen och när vi sen klev upp rev jag ur alla sängkläder och slängde in dom i en maskin och efter det bäddade jag rent och grejer ^^ Tog bussen som gick klockan 1 ner på stan och mötte upp pappa och sen gick vi runt och kolla lite och nu äntligen fick jag tag i julklappen till Theo så ny är även han klar! :D
Theo somnade i vagnen och då kikade jag och pappa runt lite och när Theo vaknat gick vi och fika :) sen gick vi och kollade lite på fyrverkerierna som var och sen tog vi bussen hem :)
Nu jag vi ätit mat och Theo ligger i badet och snart kommer A hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0