Lördag 25 Augusti 2012

God förmiddag på er! Lördag idag och snart blir det iväg och storhandla. Det ekar nästan tomt i mina skåp så det ska bli skönt och få fylla upp dom ^^
 
Senare idag så ska jag och Theo hem till min kusin + familj på kräftskiva och bara ha det bra :) Vi var där igår också då dom bjöd på grillat och Theo och Nowa leker så bra tillsammans så då är det bäst att passa på innan hösten och kylan kommer på riktigt :)
Sen ikväll ska jag få barnvakt också! :D Det är inte ofta jag har det så nu ska det bli riktigt skönt att få vara jag för en gångs skull :) Sen är det ju crusing nere på stan idag också så jag ska ner dit med min kusin och bara ha det bra :)
 
Men innan allt det drar igång så skulle eventuellt min älskade pappa komma ner hit och umgås lite med oss :D Vi hoppas iaf att han kommer, annars så får vi gå upp till honom imorn och våldgästa lite ;D
 
Annars i veckan har det inte hänt så mycket. Har haft inskolning med Theo på dagis, men annars ingenting..
 
Nej nu ska jag in i en dusch och sen ringa Alex och kolla om han är redo att åka och handla :)
 
Puss på er!
 
Mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: N*

Oj vad han växer theo :) vilken tur att jag inte kom i lördags då när du hade så mkt att göra! <3 pussokram

2012-08-27 @ 11:30:21
URL: http://nancykarlsson.blogg.se
Postat av: N*

Haha okej vi säger väl så!;) <3

2012-08-28 @ 23:23:20
URL: http://nancykarlsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha! Ja nog är jag väl ganska säker på att jag inte är det! Så roligt ska vi inte ha :) pusspuss!

2012-08-31 @ 12:17:28
URL: http://Nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0