..

När jag och Theo kom hem tidigare idag så såg vi att dom var här och bytte sanden i sandlådan ute i lekparken och det var verkligen på tiden! Så så fort vädret blir bättre så ska vi ut och leka i den nya sanden!

Annars idag har det inte hänt så mycket. Theo är fortfarande vaken och snart ska vi mysa ner oss i soffan och mysa en massa innan han ska i säng. Han får vara uppe lite längre idag då mamman är på myshumör ♥ Iaf så har Theo och jag varit inne och busat en massa idag :) Men tyvärr så ville inte Theo äta nå mat alls idag trots att jag försökte med allt! :/ Hoppas att han äter bättre imorn bara, men ska även försöka få i honom lite kvällsfika nu och hoppas att det går i.

Imorn är det fredag och vi ska på Theo's första utvecklingssamtal :) Efter det måste jag ner till stan och uträtta lite ärenden och sen ska jag hem till A och hjälpa honom med en grej och sen ska jag hämta hem mitt älskade hjärta igen :) Sen får vi se vad som händer i helgen, eventuellt att Theo ska sova hos sin pappa lördag-söndag då mina systrar ville att jag skulle med ut och spela kubb och då det lät som att det skulle vara alkohol inblandat så är det bäst att Theo inte är med :) Men som sagt det är inget som är spikat så vi får väl se. Sen om det regnar så blir det nog ingenting..

Nej film var det nu som gällde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0