Torsdag 26 April 2012

God morgon på er! Inatt fick jag sova hela natten då äntligen smärtan i tanden börjar ge med sig! Skönt var det kan jag lova. Men iställte för bara smärtan i tanden så har jag nu även mensvärk och den värken är nästen värre än den i tanden -.- Men den försvinner ju om några dagar den med..

Igår medan Theo var på dagis så åkte jag och A och storhandlade och nu är det fullt i alla skåp igen :) Skön känsla det när allt är fullproppat. Till middag blev det kycklingsallad och Theo åt jätte bra :)

Just nu äter Theo frukost och han är jätte duktig som faktiskt äter. Sen om en stund så ska vi göra oss klara för att åka till dagis och imorgon är det dags för utvecklingssamtal :) Ska bli spännande och höra vad dom har att säga tycker jag.

Nej fortsätta här hemma nu då innan vi ska åka. Hoppas ni får en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0