Torsdag 12 April 2012

God morgon på er! Imorse var det jäkligt tufft att kliva upp ur sängen, men efter mycket om och men så kom jag upp. Åt frukost i min ensamhet då jag tyckte att Theo kunde få sova en liten stund till då han var så trött igår :) Och när jag kommer in och ska väcka honom så sätter han sig upp och säger "God morgon mamma" och sen får jag en jätte kram och en jätte puss ♥ Han vet verkligen hur han ska göra för att hans mammas hjärta ska smälta ♥ När han iaf kom upp så fick han frukost och nu sitter han och tittar på film :) Ska strax hoppa i lite kläder och sen bara ta det lugnt innan vi ska till bussen och åka till dagis.

När Theo sen är på dagis så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Vid 14-tiden ska jag vara nere på stan för jag ska på möte med FK och AF äntligen! Så vi får väl se hur det går. A ska hämta Theo på dagis iaf. Sen får vi se vad som händer mer idag. Har ingenting inplanerat så vi får helt enkelt se :)

Nej klä på Theo nu så det är klart :)


Min älskling i somras ♥


Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: ja hon slutade bara av sig själv när vi var i thailand. jätte skönt.

nu säger hon bebis när hon hittar napp :P hehe.

vet inte varför hon säger så. men men..



ja men mysigt med snuttisar ändå. :)

2012-04-12 @ 09:23:43
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0