Tom..

Tom, allt jag känner just nu är sån enorm tomhet. Min älskade tokiga och knasiga morbror finns inte mer. Han är borta. Han är hos mina döttrar just nu och hos sin älskade syster och min moster ♥ Men ska vi vara helt ärliga så vill vi helst ha honom här hos oss! Vi ville inte att han skulle lämna oss redan, inte nu! Han var för ung och hade för mycket att leva för! Och varför ska min älskade familj hela tiden behöva förlora sina käraste? Det tar ju aldrig slut, när ska det ta slut och låta oss vara glada och lyckliga!?! Aldrog verkar det som. Så fort nånting händer och man nästan precis har börjat hämta sig ifrån det, så kommer nästa smäll! Och så har det varit hela tiden nu! Jag är så trött och så grymt less på det! Snälla kan nån få det att sluta?!?! Jag orkar inge mer nu!!

Det är sån tur att jag har min underbara lilla älskling här hos mig. Att han överlevde graviditeten och verkligen finns här nu ♥ Hade inte han klarat sig så hade jag slängt in handduken för länge sedan och om det nu händer honom någonting så lovar jag att jag slänger in den! Jag orkar inge mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0