Tisdag 24 April 2012

God morgon på er. Tröttmössa idag då jag har sådan jäkla tandvärk så jag inte har kunnat sova på två nätter. Det är en visdomstand som spökar och det gör för jävla ont rent ut sagt! Jag har inte ätit på två dagar heller pga att jag inte kan öppna munnen :/ Så nu sitter jag här och är så hungrig så jag mår illa. Men går det inte över om några dagar så blir det ett telefonsamtal till tandläkaren.

Ja annars då. Theo är på dagis och han var överlycklig både idag och igår när han kom dit :) Hade knappt tid att säga hejdå ;) Sen igår när han och jag kom hem så lekte vi en massa med hans bilar och hade roligt, sen kom hans pappa förbi en sväng också :)
Vad vi ska hitta på idag har jag ingen aning om, men funderar på att trotsa vädret och vara ute och leka om det inte regnar! Just nu är det bara blött och dimmigt ute och fortsätter det så så är vi nog ute på eftermiddagen :) Sen till middag idag blir det nog lasagne ^^ Men vi får väl se om jag kan äta nånting eller inte :/ Menmen..

Nej nu ska jag slänga mig på soffan och bara vara en stund..

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Dom där visdomständerna är ett helsike :(

2012-04-24 @ 23:24:43
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0