Tisdag 17 April 2012

God morgon på er! Tisdag idag och Theo är nu på dagis :) Glad blev han när han kom dit och han hade nästan inte tid att säga hejdå ;) Men en liten hejdå puss fick jag iaf ;P

Idag medan Theo är på dagis så ska jag gå upp en sväng till mamma och till mina kusiner som kom upp sent igår/natt. Det var snöstorm påvägen hit som dom körde i så det tog ju lite tid så jag hann inte träffa dom nånting då, men idag ska jag göra det. Klockan 13 ska jag vara på sjukhuset också så idag är det Theo's pappa som hämtar honom och sen ska Theo och jag vara hemma hos mamma hela dagen, ska tillochmed äta där :)

Tja annars så händer det inte så mycket här hemma idag..
Men ni får ha en så bra tisdag ni kan :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Isabel

Fin blogg

2012-04-18 @ 11:08:31
URL: http://isabelhernandez.se
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: ja dom är ju för söta dom små.



ja vira hon kan stöka till sådär ensamn hon med!

ser fortfarande sådär ut. Man orkar inte städa där inne varje dag så fort hon tar i något. Då får man ju städa jämt. hihi.

2012-04-19 @ 18:50:44
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0