Tisdag 10 April 2012

God morgon på er! Här hemma blev det sovmorgon. Inte det bästa en morgon som denna då vi ska till dagis, men så blev det iaf ;) Jag fick väcka Theo klockan 7:30 så det märktes ju att han inte sovit nånting hemma hos sin pappa i helgen.. Menmen skönt för mig att få sova lite längre då jag inte sov mycket alls i natt! Men varför tänker jag inte gå in på.

Efter att jag lämnat Theo på dagis så ska jag hem och göra ingenting. Bara vara tänker jag göra. Är trött som ett as så kanske att jag slänger mig på soffan och sover en stund? Aja vi får helt enkelt se hur det blir.

Nej nu måste jag sätta fart om vi ska hinna till dagis i tid. Måste ta fram kläder och hoppa i dom ;) sen blir det till att gå till bussen och åka hela vägen till dagis :)

Men vi hörs kanske senare!


Min lilla skruttunge dagen innan han fyllde 1 år ♥


Kommentarer
Postat av: Morgan

Ååååh, tack :D precis, ålder är bara en siffra.

2012-04-10 @ 17:07:30
URL: http://morgans.nu
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Svar: Nej klart man inte ska tvinga sitt barn att sluta med napp. Det bestämmer man själv som förälder.



Vira valde att sluta av sig själv och det är jag jätte glad för. :)

Men istället har hon kaninen "ninen" jämt :D



kram

2012-04-11 @ 19:53:45
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0