Tårarna bara rinner och vill inte sluta ♥

Varför? Allt jag har att säga är just varför? Har inte jag och min familj varit med om tillräckligt?? Varför ska alla som jag håller kär dö? Varför? Vad för ont gjorde jag i mitt förra liv som förtjänar det här? Vem står näst på tur? Är det bara för alla att rada upp sig och ställa sig på kö? Det känns nästan så iaf och det gör så förbannat jävla ont nu så det finns inte!

Just nu är det inte sorgen som är den största, utan det är ilskan. Jag är så arg och förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Sorgen och allt det, det kommer sen. Och då vet jag att det kommer komma med ränta.

Älskade du, du hade så mycket att leva för och så många som älskade dig. Vi älskade dig allihop och vi saknar dig nå enormt! Och nu hoppas jag att mina döttrar välkomnar dig och visar dig runt i himmlen för det är där du har hamnat nu älskade morbror ♥



Kommentarer
Postat av: emelie - 19 år och ensamstående mamma till Wilma

gumman då <3 Du vet vart jag finns! som sagt så är de bara att säga till om du vill ses.

2012-04-14 @ 10:10:40
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0