Söndag 8 April 2012

Hejhej på er.. Den här helgen har jag inte bloggat nånting alls och det är för att jag inte har haft någon som helst lust och sen är mitt liv just nu ganska så händelselöst så det finns inte dirket nånting och skriva om.. Så är det nånting speciellt ni vill att jag skriver om så är det ju bara att säga till om det :)

Men hursomhelst så är det ju påsk just nu och i fredags så var vi bjudna på påskmiddag hemma hos min älskade pappa. Och egentligen så skulle jag ju ha sovit hemma, men det slutade endå med att jag sov hemma hos A. Jag blev lovad sovmorgon då jag egentligen skulle vara barnledig men så mycket sovmorgon fick jag inte om jag ska vara ärlig. Theo kom in och väckte mig klockan 6 på lördagmorgonen, men han ville inte kliva upp utan han ville ligga bredvid mig och sova ♥ Och det är ju klart att han fick göra det! Sen vaknade han vid 9-tiden och då fick inte jag somna om ^^ Men vi klev iaf upp och åt frukost och sen stannade jag en liten stund till innan jag gick hem till mig och började storstäda hela lägenheten! När jag var klar och precis klivit ut ur duschen så ringde A och frågade om vi skulle grilla och eftersom att det är så gott så fick det bli så :) Men Theo var inte på det bästa humöret då på eftermiddagen och bara gapa och skrek när vi var till affärn och även när vi kom hem.. Efter maten så stannade A och Theo en stund för att sedan gå hem till sig och jag kunde äntligen andas ut och bara vara en stund. Men sen skickade jag ett sms till A för att kolla hur det gick och då ringde han upp och jag hörde då i bakgrunden hur Theo skrek i panik och riktigt skrek efter mig, så det var bara att hoppa i skorna och gå upp till honom och efter mycket om och men så somnade han i sin säng hemma hos sin pappa, men då hade klockan hunnit blivit för mycket och jag var för trött för att orka gå hem så jag blev kvar en natt till. Men i morse så åt jag bara frukost där och sen gick jag hem för jag kände att jag verkligen behövde få vara barnledig!

Men jag var inte ensam så länge då Katrin hörde av sig och frågade om hon och hennes son Robin kunde komma över och det är klart att dom kunde det :) Dom var här nästan 2 timmar och sen skulle dom hem och äta och efter det så kom Katrin tillbaka och då spelade vi monopol och vi vann en varsin gång ;)

Nu är klockan rätt så mycket och jag sitter och velar om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska spela lite wow. Men jag känner mig själv och det blir nog att jag går och lägger mig och läser tror jag.. Får inte glömma att äta lite kvällsfika också då jag knappt ätit nånting idag.. Middag åt jag, men det blev inte så mycket då jag inte alls tycker om att varken göra mat själv eller äta ensam, men lite åt jag iaf och nu tänker jag göra iordning te och mackor och slänga mig i säng och läsa :)

Imorn är det måndag och Theo kommer hem då :) Kände att jag verkligen behövde en hel natt för mig själv så han fick stanna kvar hos sin pappa en natt till. Men sen så är det ju också långledigt och då tycker jag att han kan ta Theo lite mer då jag har honom hela veckor utan avbrott och i stort sett så har jag honom också helt själv.. Sen så måste ju Theo vänja sig med att vara där också..

Nej nu har jag annat för mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej. Hur har du upplevt att vara gravid och ha diabetes? Jag har haft diabetes sen 2006. Jag vågar inte bli gravid. Är 30+ oxå. Så då kan det ju bli andra komplikationer. Kram till dig!

2012-04-08 @ 23:07:29
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Nej jag förstår absolut att du inte vill föda fler barn i Gävle, det skulle inte jag heller vilja efter att ha fått erfara det du fått göra. Helt sjukt...

2012-04-09 @ 00:11:17
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jo alltså vi spelar också då barnen är vakna, ibland på dagtid också liksom. Det stör inte barnen alls. De gör ju annat, bygger med lego, kollar på tv/film, leker med varandra osv. Lika gärna som jag kan diska, tvätta eller dammsuga...

De bryr sig inte, eller så tittar dom på vad jag spelar... allra helst om jag spelar wow som dom tycker är häftigt.



Men kommentarerna duggar tätt om hur dum, egoistisk och oansvarig jag är som spelar wow. Och hur sjukt det är att Conny som är 36 år och fembarnspappa har mage att spela wow - skäms på honom ;)

(vi skrattar mest åt det, så inlägget jag skrev var rätt ironiskt) :)

2012-04-09 @ 03:43:54
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Varför har ni flyttat ifrån varandra för? Om man nu får vara nyfiken och fråga det vill säga :)

2012-04-09 @ 20:59:44
URL: http://linnea.stjernstedt.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0