Söndag 22 April 2012

God morgon :) Söndag idag och idag kommer mitt älskade hjärta hem som även idag blir 2 år och 4månader ♥ Men det firas ju med att hjärtat fortfarande har feber :( Måste ringa till HC i veckan om febern fortfarande är kvar då då han har feber till och från hela tiden. Det är inte länge sedan han låg i 2 veckor med 40 graders feber så som sagt försvinner det inte snart så blir det att ringa till hc..

Ja annars så händer det inte så mycket idag. Skulle ha behövt storstäda så tror jag ska göra det, men jag måste äta upp frukosten först och få i mig lite energi så jag orkar ^^ Egentligen så är det inte så illa som jag tycker att det är, men städas ska det göras iaf och det skulle ju vara bra om jag tog tag i det nu innan hjärtat kommer hem :) Sen blir det bara att ta det lugnt och ta hand om min älskade lilla sjukling ♥ Just já måste leta reda på mina slutbetyg från gymnasiet också så jag har det klart om jag nu vet vart dom är ^^ Menmen det löser sig..

Nej äta färdigt och sen sätta igång..


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hoppas att han blir bättre med febern snart. Kram

2012-04-22 @ 12:34:48
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0