Skärtorsdag!

Idag är det skärtorsdag och alla påskkärringar kommer och knackar på dörren för att sedan flyga vidare till Blåkulla ;) Så när jag och Theo nu ska åka till dagis får vi se upp för lågt flygande påskkärringar så vi inte krockar ;)

Ja som sagt så ska Theo till dagis idag! Sen är det långledig och Theo ska vara hos sin pappa :) Men troligtvis på lördag så ska vi allihopa hem till min pappa på påskmiddag, iaf så har jag för mig det men jag måste ringa pappa och checka av ^^ Men det ska iaf bli skönt och vara barnledig och få sova ut! Sen är det även viktigt att Theo lär sig att vara hemma hos sin pappa också vilket han inte riktigt har gjort än. Han vill egentligen inte ens vara där, men förhoppningsvis så ska det gå bra :) Min kusin ville att jag skulle ut med henne och hennes kompis också, men vi får se hur det blir med den saken..

Och nu vill jag att min nya telefon ska komma! Har väntar 2 veckor nu så nu vill jag ha den! Men den kommer nog inte fören om 2 veckor till :)

Aja hoppa i kläderna nu då och gå till bussen :) Theo kommer bli överlycklig när vi ska åka bussen då han har tjatat om att åka buss ett tag nu ;)

God morgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0