Onsdag 4 April 2012

Oj här blev det inte mycket bloggande igår såg jag :/ Aja det får väl va.. Men iaf så är det onsdag idag och påsken närmar sig med storsteg! I morgon så är det skärtorsdag och påskkärringarna kommer och knackar på :) Får se till att ha godis hemma åt dom då bara ;)

Theo är hemma från dagis idag igen, men han är nu feberifri och var så även igår så imorn ska han till dagis igen :) Om febern behagar sig vara borta även då.. Annars så händer det inte så mycket.. Ska strax klä på Theo så ska vi gå ut i lekparken och leka lite innan lunch.. Han har ju varit inne hela veckan så det ska bli skönt och komma ut lite..

Igårkväll så visades hockeyn på tv4 och efter att jag nattat Theo så satt jag som klistrad! Men herrejäklar vad nervös jag var och flera gånger övervägde jag att stänga av tvn och pyssla med annat, men glad är jag för att jag vågade kolla på hela matchen och ÄNTLIGEN slog vårat älskade BRYNÄS ut äckliga Färjestad!! Så jäkla underbart så det finns inte! GULDET SKA HEM 2012!! Helt jäkla underbart!!

Nej klä på oss lite kläder och gå ut och hitta på nått nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0