Ny vecka, nya tag

Ja så var det måndag idag då. Blev inte mycket sömn i natt så man känner sig lite väl överkörd. Theo är inte jättepigg han heller så han blir hemma från dagis idag. Men imorn ska han gå :)

Igår fyllde världens bästa pappa år så vi gick upp dit och grattade honom :) ♥ Theo hade jätte roligt med sin moster och skratta och tjöt om vart annat ;) Vi rörde oss hemmåt vid 16-tiden cirkus då pappa endå skulle iväg på hockeyn.
Och denna hockey! Jag satt och var skit nervös hela matchen och gapa och skrek och så kom det nått glädjetjut där imellan också. Men ack så fick inte guldet komma hem igår, men vi tar med oss det på tisdag! I helvete heller att SAIK ska få ta det nu när det är VÅRT!! Hem ska det iaf och så är det bara! Guldet har ju varit ute på rymmen i 13 år så nu ska det hem! :)

Och annars idag så kommer mina älskade kusiner upp idag och stannar några dagar ♥ Det ska bli så skönt och få hit dom nu så vi kan finnas för varandra nu i detta mörker :( ♥ Det är så svårt, jobbigt och ja allt just nu och vi mår verkligen skit. Och speciellt började jag må ännu sämre när vi fick reda på den mest troliga dödsorsaken och det var förskylning. Alltså hur kan man dö av en förkylning?!? Men så var det iaf och saknaden efter min älskade morbror är stor!

Nej äta lite frukost nu och hoppa i lite kläder och ta tag i dagen kanske?

Puss på er!


Två av mina kusiner som kommer upp idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0