Lördag 28 April 2012

God morgon på er! Idag är det lördag och jag ska ut på lite roligheter med mina älskade systrar. Ska bli riktigt roligt och framför allt skönt att få komma utanför dörren och göra någonting för mig själv och slippa ha sonen med mig. Både han och jag behöver en riktig paus från varandra nu, det är ju lite synd att inte alla förstår det.. Menmen..

Theo ska iaf hem till sin pappa vid lunch och sen ska jag ner på stan och in på systemet en snabbis och sen ska jag möta upp min ena syster nere på stan och så ska vi gå hem till henne och invänta resten av folket :) Först blir det lite kubbspel och lite dricka och senare kommer mina andra syster och då snackade hon om att vi ska dra till Interpool ^^ Så vi får väl se hur det går med det då jag inte har varit ut eller druckit alkohol sedan Theo var 3 månader gammal (!) så det är ett tag sen över 2 år för att vara exakt så nog kan väl jag behöva komma ut och träffa lite folk?! Theo kommer komma hem imorgon igen, men jag har inte sagt någon tid då jag känner att jag måste få hämta mig först ^^ Eftersom att jag inte har druckit nånting på 2 år så behöver jag väl bara lukta på en cider så tuppar jag av ;) Haha, nej men det ska bli riktigt roligt och nu hoppas vi bara på att vädret ska vara med oss också! Ska försöka komma ihåg kameran också ;P

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar så jag slipper stressa en massa sen :)

Hoppas ni får en underbar dag hörrni!


Haha min älskade lilla kille ♥


Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: jaså vart finns det i södra då? vi som inte bott här tidigare vet inte :D hihi

2012-04-30 @ 16:32:14
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0