Lördag 21 April 2012

Hehej på er! Lördag idag och just nu sitter jag hemma hos pappa :) A är också här och just nu är han och pappa ute och kollar på bilen. Det är nå vajs med bagageluckan som vi hoppas kan bli fixat nu ^^ Theo ligger och sover i soffan just nu han med och Kelly gör honom sällskap ♥ Lillhjärtat somnade i min famn framför filmen Bilar och han fick sova för han var så trött så han orkade ju inte med sig själv ens.

Sen var det också tänkt att vi skulle ner på stan och fira sm-guldet på stor torget, men jag tror vi skippar det nu då Theo sover och jag tycker det är elakt att väcka honom nu när han verkligen behöver få sova. Men har han vaknat innan klockan blir 15:00 så kanske vi kan åka ner iaf, men vi får se.

Senare ikväll så får jag besök hem till mig :) Katrin kommer och umgås med mig vilket ska bli riktigt roligt :) Jag är ju barnledig den här helgen så :) Men imorn kommer ju hjärtat hem till mig igen och då blir det fullt hus.

Igår eftermiddag så skjutsade jag och A hem mina kusiner till Örebro då min yngsta kusin som var här längtade hem. Bilresan gick bra, men det gick jäkligt sakta! Sen när vi kom fram så stannade vi en stund hos min kusin Fia innan vi rullade hemåt igen och vi kom hem rätt så tidigt då vi var hemma igen runt 00:30 :) Och det dröjde inte länge innan jag somnade när jag kom hem iaf ^^ Jag gjorde iordning lite kvällsfika, men jag hann inte äta upp det innan jag sov :P

Nej nu ska jag lägga mig och mysa lite med min älskade lilla grabb innan han vaknar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0