Helvetiska natt

Ja det kan man lugnt säga att det har varit! Har inte sovit mycket alls! Theo vaknade runt 23:40 och bara gallskrek, han fick då komma in och sova bredvid mig och då även titta på film ihopp om att han skulle lugna ner sig och somna om. Men där trodde ju jag galet! Han hade inga planer alls på att somna om utan bara gapa, skrek, slog och ja allt. Efter mycket om och men fick jag honom att somna 06:55 i morse, men han sov inte nå länge för det för 9:20 var det morgon igen -.- Kan jag säga att jag är något trött? Och huvudvärken från helvetet vaknade jag även med :( Hoppas att den här dagen går fort! Och egentligen så ville A att jag skulle sova hos honom i natt, men jag känner nu att jag behöver verkligen ett break från Theo nu och då det är hans helg så tycker jag att jag faktiskt kan få vara barnledig när jag aldrig är det annars. Jag menar, jag skulle ha varit barnledig två helger nu, men jag har bara fått varit det två nätter.. Så jag tror jag ska stanna hemma och vara själv och vila upp mig den här helgen.. Jag känner iaf att det är det jag vill och behöver..

På eftermiddagen idag så ska vi iaf hem till min pappa på påskmiddag :) Då ska Theo och A också följa med :) Men sen så händer det inte så mycket mer idag iaf.. Jag ska bara vara och vila så mycket jag bara kan.

Nej frukost dags nu för min del. Theo har redan fått sin frukost och leker just nu med sina bilar :)

God morgon på er förresten!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja men precis det är dumt att det inte finns utan tillsatta smaker för det är ju massa socker i det istället. Hoppas du får sova gott inatt.

2012-04-07 @ 23:52:56
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja älskling jag har lite dåligt samvete över att du fick så lite barnledigt! Så jag kommer inte över med Theo försen du är vaken ^^

2012-04-09 @ 09:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0