God morgon!

God morgon! Härliga fredag är här och solen skiner utanför fönstret och just nu känner jag att just nu mår jag bra. Var länge sedan jag kände så, men just i detta nu så känns det så.

Det blev inge utvecklingssamtal nu på morgonen då förskolläraren vi skulle ha det med var hemma med sjukt barn så vi skulle försöka ta det nästa vecka istället :) Men vi fick skjuss till dagis iaf av Theo's pappa och Theo blev överlycklig när han fick syn på sin pappa och framför allt bilen ;) Sen hade han nästan inte tid att säga hejdå när vi kom till dagis för han skulle in och leka med alla kompisar ;) Så skönt att han trivs så bra på dagis och vi som föräldrar trivs så bra med både lokalen och personalen :) Theo kunde inte ha fått börjat på ett bättre dagis!

Ja annars idag så är jag och Theo bjudna på tacos hos A idag :) Ska bli gott då det var ett tag sedan vi åt det ^^ Sen så ska jag till min läkare i eftermiddag och efter det ner på stan en sväng och fixa lite grejer. Sen kvällen blir nog lugn tror jag. Sen imorn så blir det eventuellt kubbspel för min del med mina systrar + några till tror jag :) Ska bli roligt och hitta på nånting istället för att bara sitta hemma och uggla. Theo ska vara hemma hos sin pappa lördag - söndag.

Sen måste jag ju bara få gnälla lite! Jag beställde ny mobil från Tele2 för 5 veckor sedan och leveranstiden skulle vara 2-4 veckor, men jag har fortfarande inte fått hem den -.- Lite smått irriterad över det faktiskt, men dom hade nu satt min order högst upp på listan så så fort dom fick hem den telefonen som jag beställt så skulle dom skicka den. Men dom kunde inte säga hur lång tid det skulle ta -.- Menmen den som väntar på något gott..


Världens finaste kille ♥


Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Godmorgon! Har precis kört igång dagens Blogg hos mig:)

Kika in och var med :)

Direktlänk: http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html

2012-05-02 @ 00:44:52
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0